.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست ارشاد عباس‌آباد معرفی شد

شمال نیوز: افشین آذریان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عباس‌آباد مازندران شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، افشین آذریان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد عباس آباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران معارفه شد.

فرماندار عباس‌آباد بعدازظهر امروز در این مراسم با اشاره به گردشگر بودن منطقه عباس آباد بیان داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های متعدد بر ضرورت فرهنگ‌سازی در کشور تاکید دارند و این موضوع نیز در مناطق گردشگری به ویژه در عباس‌آباد پیگیری شود.

تقی خادمی با اعلام اینکه فعالیت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد در منطقه عباس‌آباد موقتی است، گفت: تلاش برای استقرار اداره فرهنگ و ارشاد در این منطقه پیگیری می‌شود.

نماینده عالی دولت در عباس‌آباد با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان داشت: مردم با عمل به منویات رهبری در انتخابات پیش رو یک حماسه بزرگ دیگری را رقم می‌زنند.

در ادامه سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس آباد با اعلام اینکه شهرستان عباس آباد ویژگی‌های خوبی برای رشد و توسعه به وِیژه در مقوله‌ فرهنگ دارد، اعلام کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما سخن گفتن در مقوله فرهنگ و هنر سخت و نیازمند دانش است.

وی با تاکید بر اینکه هنر بهترین ابزار برای فرهنگ‌سازی است، نخستین و مهمترین برنامه خود در این نمایندگی را تشکیل شورای فرهنگ عمومی با حمایت امام جمعه و فرماندار عباس آباد عنوان کرد.

براساس این گزارش، افشین آذریان دانش آموخته رشته هنر و دارای سابقه کارشناس هنری در مازندران و بوشهر و نیز تجربه کار در برنامه‌های فرهنگی شبکه سوم سیما را در کارنامه کاری خویش دارد.

  /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.